Arthrex ACP tmDouble Syringe Systém

ORT-Audax spol. s r. o.

ORTOPEDICKÁ A SPORTOVNÍ AMBULANCE

primář MUDr. M. Mačák
MUDr.J.Kašík, MUDr.M.Kročko, MUDr. M.Paračka, MUDr. J.Podivínský, MUDr. O.Valach, MUDr.J.Svetlík

Unikátní léčba ortopedických onemocnění, zlepšení hojení poúrazových a pooperačních stavů

Vysoce výkonný indukční systém - Super Inductive Systém (SIS)

NOVINKA v léčbě bolestivých stavů!!!

Cena ošetření je 600Kč za jedno „sezení“.

vytváří intenzivní elektromagnetické pole, které má pozitivní léčebné účinky na lidskou tkáň. Okamžité a intenzivní snížení bolesti. Endorfinová teorie tlumení bolesti.

Super Inductive System - SUPER INDUCTIVE SYSTÉM OKAMŽITÁ ÚLEVA OD BOLESTI

Princip SUPER INDUCTIVE SYSTEM (SIS) spočívá v intenzivním elektromagnetickém poli, které má pozitivní léčebné účinky na lidskou tkáň. Mezi hlavní léčebné účinky patří především úleva od bolesti, podpora hojení zlomenin, svalová relaxace, svalová stimulace a kloubní mobilizace.

Potřebujete...

• Uvolnit zablokovaná záda?
  • Posílit svaly?
  • Zahojit zlomeninu?
  • Ulevit od bolesti kloubů?

Léčba

bolestivých stavů u artrózy kloubů, bolesti zad, sy karpálního tunelu, poranění a chronické bolestivé stavy pohybového ústrojí.

Super Inductive System využívá léčebných účinků elektromagnetické energie k úlevě od bolestivých stavů neuromuskulárního a kloubního systému. Geniální konstrukce aplikátoru umožňuje léčbu bez nutnosti přímého kontaktu s pokožkou a s ohledem na pohodlí pacienta. Tato terapie je určena všem pacientům, kteří potřebují ulevit od bolesti nebo posílit oslabené svaly po operaci, aby zlepšili kvalitu svého života. Léčba je u většiny pacientů vnímána dobře. Terapii lze vždy upravit podle pocitů samotného pacienta. Úlevu pocítíte již po první terapii, a to u všech stavů, jak chronických, tak i akutních.

Více informací o této novince

© Ortopedická ambulance ORT–Audax spol. s r. o., APROMED, MUDr. M.Mačák, MUDr. P. Kocián, MUDr.J. Svetlík, Opavská 6116/15, 708 00 Ostrava Poruba.

Tel.: 724 831 838, 732 119057, 775 138348, E-mail: ortopedieporuba@seznam.cz